sobota, 31 marca 2012

Sałatka zimowa

Owszem, zimy już nie ma, ale jest zimno! Poza tym dość kapryśna stała się ostatnio pogoda - deszcz, grad, słońce, wiatr. Zdecydowałaby się na jedną opcję:/ Ja dziś za to stawiam na sałatkę, która ma niewątpliwy atut - wszystkie składniki miałam w domu i nawet nosa nie wyściubiłam na ten marcowy galimatias pogodowy:) 


Składniki:
50 dag ugotowanego makaronu
20 dag szynki
20 dag żółtego sera
Kilka plastrów ananasa
Puszka kukurydzy
Czerwona papryka
Kilka ogórków konserwowych
Sos:
Ząbek czosnku
Kilka łyżek jogurtu naturalnego
Kilka łyżek majonezu
Łyżka musztardy
Przyprawy (pieprz, bazylia, zioła prowansalskie, papryka słodka)

Szynkę, ananasa, ser, paprykę, ogórki kroimy. 
Kukurydzę odsączamy. 
Dodajemy makaron.
Składniki na sos łączymy ze sobą.
Doprawiamy do smaku.


Smacznego!

16 komentarzy:

  1. Nem, nie kuś! Ananasów nie mam i nie wyjdę po nie, jak tak śniegiem zamiata, ale sałatkę bym zjadła! MMK

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jaka pyszna sałatka, wszystkie smaki, które lubię, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny blog i smakowity

    ŻYCZĘ CI WSPANIAŁEGO PONIEDZIAŁKU,

    ORAZ

    CUDOWNEGO STARTU W PRZEDŚWIĄTECZNY TYDZIEŃ

    OdpowiedzUsuń
  4. pożywna sałatka ;] idealna na te wietrzne dni

    OdpowiedzUsuń
  5. Sałatki, to jest coś co lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda pysznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszna jest taka sałatka makaronowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. w sam raz na taką pogodę jak dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już z miseczką czekam i czekam... ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie podobną serwuje się cały rok :) pyszna jest!

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie sałatki wymyślane na poczekaniu, z dostępnych składników nie raz okazują się rewelacyjne w smaku! Twoja wygląda bardzo smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. MMK: śnieg, deszcz, a jeść trzeba:P

    degustatorka, Samantha, Agatka, wwo, agattekh: dziękuję:)

    Bon Appetit: dziękuje za zaproszenie, obiecuję zajrzeć:)

    Shyfull, zauberi: zwłaszcza jak śniegiem jeszcze pogoda pogrozi:)

    zjedz_mnie: dla Ciebie - zawsze:)

    Kaś: jestem za:)

    mopswkuchni: uwielbiam wszelkiej maści sałatki:)

    Asia: ja również!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sałatka pierwsza klasa , sama taka robie , zazwyczaj pierwsza znika ze stołu , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń