sobota, 23 marca 2013

Pasta z makrelą, fetą i oliwkami

"My idea of heaven used to be relaxing at home with a cheese plate and champagne."
Lea Michele 

Tysiąc kilometrów za mną:] Postój w Warszawie - zachwycona jestem otulonym białym puchem i cichym Ogrodem Saskim, wspólnym fotografowaniem kaczek;), gwarnym Pałacem Nauki i Kultury. Kilka chwil w Katowicach, które wreszcie będę miały porządny dworzec:] Szeroka droga i słońce...w takie piękne dni mogłabym jechać bez końca:] A wieczorem pasta rybna z serem. I oczekiwanie wiosny:) 


Składniki:
Makrela wędzona
1/2 opakowania sera feta
1/2 opakowania twarogu
Dymka
Kilka oliwek
Garść słonecznika
Przyprawy (pieprz, bazylia, zioła prowansalskie)

Słonecznik prażymy na suchej patelni, odkładamy.
Makrelę obieramy z ości.
Oliwki i cebulę kroimy.
Wszystkie składniki łączymy, doprawiamy i dokładnie mieszamy.

Smacznego!

14 komentarzy:

  1. Ja też czekam z wytęsknieniem na wiosnę. A taka pasta to coś pysznego. Ja dziś robiłam pasztet z makreli:)

    pozdrawiam ciepło

    Malwinna

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle kilometrów w"nogach",a tu proszę jeszcze smaczna pasta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasty najlepsze smarowidła na kanapeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba każdy już marzy o wiośnie:) a pasty uwielbiam na kanapki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna już się zbliża :D Pasta na pocieszenie jak najbardziej, poproszę :}

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i smacznie na talerzyku i tak optymistycznie !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda przepysznie :) oj tak, bardzo się cieszę, że dworzec w Katowicach zmienia się na lepsze, bo wcześniej to był jakiś koszmar, haha :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne składniki, z pewnością spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Makrela z fetą bardzo ciekawe połączenie, muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pasty z serem i wędzona rybą...kojarzą mi się z dzieciństwem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasty domowe to jeden z najfajniejszych dodatków do chleba jakie można mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Panna Malwinna: widziałam pastę i zapisałam ją:)

    Urszula: te kilometry odczuwałam przez cały weekend:)

    Shiral Kucharzy, Olka: zgadzam się:)

    Anulla: ciężko uwierzyć, że za tydzień kwiecień;)

    ola in the kitchen: proszę, częstuj się;)

    Samantha: dziękuję:)

    blackberryfashion: za piękny to on nie był:/ Zawsze tam było szaro, buro i zimno!

    degustatorka, agattekh: polecam:)

    Galantyna.pl: mnie również:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Smaczne dodatki :) Pasta musi być bardzo smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Była, jedna z lepszych jaką jadłam:)

    OdpowiedzUsuń