niedziela, 17 marca 2013

Pasta z olejem lnianym

"Jedz mniej, bramy raju są wąskie."
Archibald Joseph Cronin

Piękna pogoda zachęca do aktywności fizycznej. Basen, długi spacer w mroźny poranek czy ćwiczenia w domu nie tylko poprawią naszą kondycję, ale również wprowadzą nas w dobry nastrój i pomogą rozładować stres:) Przepis dodaję do akcji "Fit na wiosnę" (Miss Disorderly) oraz "Danie dla kulturysty" (ula).


Składniki:
200 g chudego twarogu 

Ser rozdrabniamy, dodajemy olej i dokładnie mieszamy lub miksujemy do połączenia składników.

Smacznego!

W przepisie wykorzystałam produkt firmy












16 komentarzy:

  1. mmm taki serek i do tego pomidorek - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kilku dni piję regularnie ten olej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam olej i szczerze polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam!super przydatny blog:)
    Pozdrawiam i zapraszam,nowa notka;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta pasta i ten olej też mnie kusi:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. to się zgrałyśmy, ja właśnie o tym, żeby zacząć się ruszać :))

    OdpowiedzUsuń
  7. moja mama kiedyś ten olej często używała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś mnie ser i olej nie kręci :) choć to samo myślałam o tuńczyku ze śmietaną a jest pyszny

    OdpowiedzUsuń
  9. olej Lniany kojarzy mi się ze świętami Bożego Narodzenia, może dlatego, że wtedy go dużo używam. Ciekawa propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  10. co do butów, to strasznie dużo mi się podoba obuwia do biegania, ale niestety takich na hale do grania w siatkówkę nie mogę mieć. Kiedyś sobie zafunduję cudowne buty do biegania :)
    ciekawa ta pasta

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem jeszcze na etapie leniwego zimowania :D

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę koniecznie zrobić taką pastę :))
    Ja też bardzo się cieszę, że Bobby wygrał ten konkurs, tym bardziej, że rzadko się zdarza, żeby ktoś taki sławny jak on, był tak sympatyczny i naprawdę wdzięczny ludziom, którzy go wspierają :) Jego stylizacje są rewelacyjne, a i potrafi zaskakiwać :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę ten olej włączyć do diety ...

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam olej lniany
    często jadam z serem pycha i jak zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Emcia Pichci!: kombinacja idealna:)

    Magda: o!

    Andźka: też jestem z niego zadowolona:)

    Aga Guerrero Olesinska: ale smakuje:) Pastę robiłam już dwa razy i nawet nie trzeba jej doprawiać:)

    lucky lady: dziękuję:)

    judik: szczerze polecam, nawet nie wiedziałam, że jest taki dobry:)

    ola: bo ruch jest dooobry:)

    Anulla: ja mam go pierwszy raz:)

    maxcom: tuńczyka ze śmietaną jeszcze nie jadłam, ale pamiętam jak dziwił mnie tuńczyk z ryżem, a po spróbowaniu zagościł w mojej kuchni;)

    Wilczyca: to mnie zaskoczyłaś:)

    Klaudia P.: też kiedyś szukałam do hali więc wiem ile jest z tym kłopotów;)

    ola in the kitchen: wiosna jak widać też;]

    blackberryfashion: o potrafi, potrafi:)

    ankawell: polecam Słońce:)

    Marta: podpisuję się pod Twoimi słowami:)

    OdpowiedzUsuń