sobota, 17 grudnia 2011

Pomarańcze w czekoladzie

Miałam ochotę na coś słodkiego i mało pracochłonnego. Z potrzeby chwili wyszedł oto taki mały owocowy deser, idealny do popołudniowej kawy czy wieczornego seansu filmowego:) I więcej okazji tym lepiej:) Mam nadzieję, że prace około świąteczne nie zaprzątają Wam całego weekendu i znajdziecie chwilę zapomnienia tylko dla siebie:) Nie dajmy się zwariować! Przepis dodaję do akcji "Tanie gotowanie" (gruszka)


Składniki:
2 pomarańcze
Tabliczka gorzkiej czekolady
Wiórki kokosowe (opcjonalnie)

Pomarańczę obieramy i kroimy na cząstki.
W kąpieli wodnej rozpuszczamy czekoladę.
Owoc maczamy w czekoladzie, obtaczamy w wiórkach, kładziemy na folii aluminiowej i wkładamy na noc do lodówki.

Smacznego!

16 komentarzy:

  1. Świetne połączenie! Taki smakołyk w sam raz w ten świąteczny czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomarańcze + czekolada to połączenie idealne. Wspaniały i szybki deser :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaki ciekawy pomysł na pomarańcze!

    OdpowiedzUsuń
  4. pysznie i pomysłowo :)

    http://wszystkoogotowaniuks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomarańczowe, kokosowe, czekoladowe....czegóż chcieć więcej??

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny, świąteczny przepis czyli jak zasmakować a się nie napracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już zwariowałam :P
    A przynajmniej mam takie wrażenie:)
    Bardzo fajne te czekoladowe pomarańcze!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm to musi smakować pysznie:-) Uwielbiam połączenie pomarańczy i czekolady:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale kusisz. Ja już mam tyle pomysłów na święta, że w końcu nie będę wiedziała co ugotować by trochę po rozpieszczać moich ukochańców. Zapisze sobie ten smakołyk.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam! Często gdy mam ochote na jakiś "wykwintny deser" to obtaczam w rozpuszczonej gorzkiej czekoladzie różne owoce lub orzechy -dobry pomysł na deser! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie pomarańcze w czekoladzie, a ja dziś rozpieszczałam swe podniebienie suszonymi śliwkami maczanymi w rozpuszczonej czekoladzie :D poezja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm, jak tak można kusić?! Takie pyszności są totalnie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sue, slyvvia, Dusia, kachna: dzięki;)

    Z miłości do jedzenia, shy : no właśnie!

    andzia-35: oj Andzia, Andzia, jak Ty na to wszystko znajdujesz czas?

    judik: smakowało idealnie:)

    Russkaya: zamieńmy się;)

    Domi: jakoś tak wyszło:P

    wilczyca-Aga: ja mam na szczęście ten problem z głowy, tym razem to ja będę rozpieszczana:)

    *sweet dreadi*: dokładnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie proste a jakie smakowite!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale aromatycznie :)
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sądzę ,że to fajny prosty przepis :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń