sobota, 31 lipca 2010

Tarta brokułowa

Pamiętacie grę "Grasz w zielone"? Gram! Masz zielone? Mam!:) Dziś na obiad zielenina, którą (na szczęście!) toleruje Mr.T. Tarta jest prosta, pyszna i zapychająca (taki zielony McNemiś;)  

Przepis zaczerpnęłam od Vyleny.
Składniki:
Opakowanie ciasta francuskiego
Brokuły (dałam 3)
Kubek śmietany
3 jajka
Starty ser żółty
Przyprawy (zioła, zioła i jeszcze raz zioła, pieprz, vegeta, słodka papryka)

Brokuły ugotować na półmiękko w osolonej wodzie.
Jajka wymieszać z przyprawami, śmietaną i startym serem.
Ciastem francuskim wyłożyć formę do pieczenia, porozkładać różyczki brokułów, polać sosem i zapiekać 30 min w 220 stopniach C. Ja się trochę zagapiłam, ale jak to śpiewał Rysiu R. "Kobiety lubią brąz" ;)

Smacznego!

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam brokuły, zajadałabym się ze smakiem, pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pamiętam piosenkę o graniu w zielone, uwielbiałam ją :-) a zielony kolor lubię chyba od zawsze. to może przez zielone oczy?
    pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  3. zielona tarta musi genialnie smakować np w parku na zielonej trawce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wszelkie tarty, a jeśli ma dodatek w postaci brokułów to wiem, że bym zjadła ją całą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nie lubię brokuł, tak "zielony McNemiś" is my favourite ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ciastem francuskim to łatwizna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny dziękuję za miłe słowa:) Tarta była git;)

    Prove: rozwalasz, jak zawsze:)

    Podzerowiec: owszem;)Dzięki temu ma się czas na inne rzeczy:D

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja uwielbiam brokuły, i też uważam że skoro na rynku są dostępne "gotowe" niezawodne pomysły to po co tracić czas na robienie ich. Sama chętnie zrobiłabym taka tartę ale piekarnik mi wysiadł, właściwie cała elektryka w kuchni i dziś mieli ją naprawiać ;) jak zrobią to Bedi - szykuj się na McGhalene, na wzór McNemisia :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. McGhalena brzmi smakowicie:) Bediqusowi pewnikim wszyscy zazdroszczą, że ma taki skarb przy sobie:) Kuchnia już naprawiona??

    OdpowiedzUsuń