poniedziałek, 1 lutego 2010

Pasta serowa

Wiem, temat oklepany, a poniższy przepis dość banalny:) Jednak umieszczam go dlatego, że to było ostatnie danie, jaki udało mi się przyrządzić w ciągu ostatnich dwóch zagipsowanych tygodni. Cieszyłam się jak przysłowiowy mały Kazio:)

Spotkał mnie zaszczyt: Pan Optykon ugotował meksykański bigos :) Normalnie urosłam w oczach:) Takie wiadomości dodają człowiekowi skrzydeł:) Hihihi!


Składniki:
1/2 papryki czerwonej, pomarańczowej i zielonej pokrojonej w kostkę
Kostka twarogu półtłustego
Przyprawy (bazylia, oregano, zioła prowansalskie, vegeta, pieprz)
3 łyżeczki jogurtu naturalnego

Składniki mieszamy :)

Smacznego :)

12 komentarzy:

  1. Nemi, ja mojemu "chłopu" mówiłam że jak będzie chciał coś zjeść przyrządzonego przeze mnie to listę zakupów znajdzie na Twoim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha - komentarz roku:) Normalnie się rozpływam z zachwytu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nemi, chyba spaliłaś skręta z tych ziół prowansalskich - jak można się tak cieszyć ze stania przy garach?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O Lisek tu się przybłąkał:) Witamy!Hihihi! Skręta Kochana to palę co dzień, bo mnie gary kręcą i kręcą i co rusz bym nowe kupowała:) Ucz się lepiej od koleżanki, żebyś nie musiała na wynos żarełka brać albo pizzę pod inny adres zamawiać:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie pytanie...obok tej kanapki z tym keksem serowym, ta breja, papka, czy cos innego malo apetycznego, to co to jest?

    Aha...te, Nemi, papryczke to kroi sie drobniej, lepiej wyglada i przyjemniej sie je!

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie breja, to sałatka z tortellini. A papryczki każdy kroi jak lubi. Te, Macio a co Ty się tak czepiasz???

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sie nie czepiam tylko czegos chce cie nauczyc....

    Grubo to mozna kroic kapary, buraki do barszczu, rzepe do wywaru, makaron do rosolu, odpowiedzi na redmainie i wiele tym podobnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Macio poproś o serwis kulinarny i tam pouczaj ciemne masy. A krojenie jest względne - każdy kroi tak jak lubi i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się! Każdy kroi tak jak lubi. I zbanować tego trola forowego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lisek, ty za mna siedzisz wiec uwazaj, bo ja cie zbanuje...

    A Nemi dalej nie umie sie bawic...o zaden serwis nie bede prosil, ja nie swinia...

    Ja nie pouczam, ja konwersuje z bracia blogowa...

    A w przez cale zycie sie czlowiek uczy...wiec ja ucze cie a ty mnie...hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Lisiaczku-Pysiaczku jestem za! Weź go zresetuj w pracy, albo wygoń pięterko wyżej:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Macio możesz wspomóc Kompaktową G. Na pewno doceni Twój wkład:)Pomogłeś DJ i patrz jak teraz wszystko ładnie chodzi! Mam taką cichą nadzieję, że DJ-owi to ja będę winna piwo...Trzymam za Was kciuki Kochani Szaleni R.:) i tęskno mi za Wami...

    OdpowiedzUsuń